- Voordat uw commerciële fotografie, moet u eerst inzicht in de behoeften van uw klanten, of ze zijn veeleisend producten en diensten of als ze enthousiast over niet-traditionele en ongewone dingen. Zo kan bijvoorbeeld een merk van koffie iets unieks te bieden, in tegenstelling tot koffie, die meestal om de dag wordt genomen en dient hetzelfde doel elke dag.
- U moet de cliënt hoe ze gaan om de foto's die u gebruik maken van vragen en hoe ze willen dat je ze te rangschikken in verschillende beelden. Zij begeleiden u in al deze zaken, of het hen schikt in brochures, nieuwsartikelen, catalogi, of zelfs posters.
- Je moet ook in staat zijn om de juiste lay-out te nemen voor een foto, omdat een perfecte lay-out maakt de foto's zien er aantrekkelijker. Een fatsoenlijke lay-out geeft u de beste kans om te pronken met je fotografie vaardigheden en indruk maken op de cliënt met de kwaliteit van de beelden die u neemt.
- Wees je bewust van het proces dat zal worden gebruikt om de foto's van uw klanten te nemen. U moet de verschillende soorten van het retoucheren van instrumenten die in de markt beschikbaar zijn voor de meeste van de beelden die u gebruikt te maken te leren kennen.
- U moet de mogelijkheid hebben om verschillende hoeken af te handelen en je moet in staat zijn om de focus van de afbeeldingen te wijzigen zonder dat u de foto voor de klant te stoppen. Het vermogen om deze dingen te doen wordt beschouwd als een vaardigheid op dit gebied.
- Bij het huren van iemand om een fotoshoot te doen, zorg ervoor dat u bekend bent met hun persoonlijke voorkeuren en behoeften zal zijn. Dit zal u helpen de juiste fotograaf te selecteren.
.